vrijdag 13 augustus 2010

Dag 13. Shoppen; Mall at Millenia, Pr1me Outlets en T-REX eten!

Gisteren laat naar bed maar vandaag toch weer gewoon om 07.30 uur wakker. Tenminste ik dan. Mike en Sem en volgens mij de rest van het huis zijn nog in dromenland. Eenmaal beneden zit ik lekker aan mijn boterhammetjes bij het zwembad als de rest ook wakker is geworden.

We kleden ons op het gemakkie aan en gaan dan op weg naar de Millenia Mall. We zijn er lekker vroeg zodat ik op mijn gemakje kan shoppen. Sem en Mike vermaken zich in de Apple store en in de foodcourt :-)

DSC03723

DSC03726

DSC03729

Terwijl ik bij Pink lekker rond snuffel. Vooral “Forever XXI” blijft een fijne winkel voor mij ;-) Als we wat later uit geshopt zijn in de Millenia Mall willen we op weg naar de Pr1me Outlets, maar onderweg komen we nog een aantal winkels tegen zoals de BestBuy, Old Navy en overal moeten we echt even neuzen :-)

Na deze shop-aanvallen hebben we met Cor, Bojoura en Levi afgesproken op Downtown Disney. De mannen willen naar Disney Quest en wij willen lekker neuzen in de grote Disney winkel.

DSC03733

Natuurlijk moeten zus en ik altijd de gekke en leuke hoedjes passen in de winkel, en dan stiekem fotos maken van onszelf ;-)

DSC03735

DSC03737

DSC03739

Hierna shoppen we nog wat voor de echt super leuke Vinylmation poppetjes. (die schattige kleine met “art” versierde Mickey poppetjes) Jammer genoeg blijkt bij thuiskomst dat Bojoura een gehandicapt poppetje heeft weten uit te zoeken tussen de honderden doosjes…:-) Hij mist 1 armpje..daar moet ze nog even mee terug.

DSC03743

Om 19.00 uur hebben we afgesproken met de mannen om bij het T-Rex restaurant wat te gaan eten. Hoewel het er druk is, mogen we snel aan tafel en worden we prima geholpen. De kinderen kijken hun ogen uit. Het is er ook echt heel mooi aangekleed!

DSC03744

Ik neem een salade, Mike een hysterische hamburger en Sem een kippenpoot met worteltjes. Het smaakt prima allemaal. Sem maakt nog wat fotos, vooral van zichzelf :-)

DSC03745

DSC03754

DSC03753

DSC03756

Na het eten gaan we voldaan en moe naar huis. Daar ploffen we op de bank en Sem in bed!

Het was alweer een geslaagde dag! Ik kan dit zo nog wel 4 weken volhouden hoor! (jammer dat de creditcard dit waarschijnlijk niet doet..)

2 opmerkingen:

  1. Ja dit kun je weken volhouden ;-0
    Ziet er leuk uit bij T-Rex, daar hebben wij nog nooit gegeten..

    En wij doen het ook vaak met doe hoedjes... gek huh?

    Nou genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best Buy en Old Navy zijn bij ons ook zeer favoriet, ik denk dat wij onderhand grootaandeelhouders zijn van die bedrijven ;-)

    Ik denk dat mijn creditcard het wel langer uit zal houden dan 4 weken, maar ja ik werk dan ook bij een instelling die die dingen uitgeeft he :-)

    Groetjes & tot morgen,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen