maandag 23 augustus 2010

Dag 21. Nog een beetje winkelen en zwemmen

Vandaag slapen we lekker uit. Maar toch ben ik zoals gewoon om 07.30 uur wakker. Maar blijf wel lekker liggen en rommel nog wat op de laptop. Vervelend genoeg krijg ik geen goede verbinding meer met het net. Kan dus ook niet zoveel.. Besluit er maar uit te gaan en te gaan ontbijten. Sem is inmiddels ook een beetje wakker en hij wil gewoon lekker gaan spelen met zijn auto’s. Prima. Ik maak wat boterhammetjes en ga lekker bij het zwembad zitten. (De rest komt ook langzaamaan uit bed gerold)

Om 10.00 uur ga ik nog even de laatste dingentjes halen oa nog een lekker luchtje dat ik had gevonden bij Zara. Zal je zien dat ze die ook gewoon thuis hebben, haha :-) Maar goed, ik blij met het luchtje. Verder nog wat laatste dingen nog bij de WalMart natuurlijk :-) Dan ga ik snel terug naar huis want het is vreselijk warm. Als ik thuis kom ligt dan iedereen in het zwembad ;-) Ik duik er ook snel in. Heerlijk, nog even genieten…

Vanavond gaan we eten bij Ponderosa. Mijn ouders waren daar al eens geweest en dat was prima eten, buffet, dus ook voor de kinderen volop keus. Vooral de “ verse”  groente is een fijne optie voor de kids. Krijgen ze weer eens wat groen binnen. Wij nemen allemaal een lekkere steak en vullen dit aan bij het buffet met heerlijk salades en aardappeltjes. Mike en ik waren wat al te hongerig bij het bestellen van de steak…hij is enorm! Ik krijg hem dan ook lang niet helemaal op. Mike wel maar zit dan ook helemaal nokkie vol!

Daarna kijken we nog wat in de aansluitende Bargainworld winkel, maar vinden niet veel. Tja, eigenlijk hebben we gewoon alles wat we willen hebben al.

We gaan naar huis. Daar aangekomen gaat Sem nog wat spelen en gaan Mike en ik alvast de koffers organiseren. Hmmm, dat gaat nog moeilijk worden, we hebben veel!

Uiteindelijk geven we even op voor vandaag en halen morgen gewoon nog 1 koffer bij.

We gaan slapen, de laatste nacht in ons huisje….:-(

(ps, alweer geen fotos, tja tijdens het winkelen ben ik gewoon heel erg geconcentreerd :-)  )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten